25. elokuuta 2013

I'm alive

IMG_0371IMG_0374IMG_0380IMG_0378Heipparallaa! Oon pahoillani ettei tänne blogin puolelle oo taas piiiiitkiin aikoihin tullu mitään, mutta oon oikeestaan unohtanu koko blogin olemassaolon. Koulu vie niin paljon aikaa, noitten 7 tunnin päivien, joka päivä 8.20-15.05, jälkeen ei hirveesti jaksa tehdä mitään. Mulla on siis tässä jaksossa enkku1, kuvis1, matikka1, ranskaB31, ussa1, äikkä1 ja liikka 1:sestä ja musa1:sestä puolet. Lukion päivät on pitkiä, mut muuten paljon rennompaa ku yläasteella, et jos kysytään voidaanko pitää tunnit yhteen tai alottaa aikasemmin et päästää pois aikasemmin niin se käy, eikä oo sellasta kun yläasteella, et tunti pitää alkaa ja loppua just siihen ja siihen aikaan. Tossa viimesessä kuvassa näkyy muuten mun uus laukku, jonka ostin Seppälästä vähä reilu viikko sitten.
   Viime viikonloppuna perjantaina menin Marin kanssa Kouvolaan taiteisiin ja Mari tuli meille sen jälkeen yöksi. Eilen, eli lauantaina, lähdin Kipsun ja Tiinan kanssa Lahteen shoppailemaan. Kipsun kanssahan me nyt vielä ollaan samassa koulussa, mutta Tiina on koulussa Lahessa, joten oli kiva nähä Tiinaakin! En sitte löytänykkään oikein mitään eilen, paitsi H&M:stä takin, josta tulee kuvia varmaankin huomenna! Nyt en millään jaksanu laittautuu ja mennä ulos ottamaan kuvia... Siivoilin äsken mun huonetta ja tän postauksen kirjottamisen jälkeen pitäis jatkaa! Laiskottelin nimittäin aamupäivän ja katoin noi 2 leffaa. Mutta tää teksti menee nyt niin sekavaks, että ehkä hyvä lopettaa tähän, palaillaan!

2 kommenttia:

Canon EOS 1100D
18-55 mm, 50 mm ja 55-250 mm