1. huhtikuuta 2014

Kuulumisia & Puolaan!

Moi! Mä oon vielä hengissä, tää blogi ei vaan oo nyt ollu mun juttu lähiaikoina. Mulla ei oo ollu yhtään inspiraatioo kirjottaa tänne eikä mulla sen puoleen oo ollu aikaakaan.
    Mulle kuuluu hyvää! Koulustressi vaan painaa päälle, mutta nyt en anna sen häiritä, koska ens yönä neljän aikaan mä suuntaan meijän lukion comeniusprojektin merkeissä tieni kohti Helsinki-Vantaan lentokenttää. Kello 8.10 lentokoneen nokka lähtee kohti Berliiniä ja Berliinin kautta suunnataan junalla Puolaan, Poznaniin. Ootan kyllä tosi innolla tota matkaa, nyt pitäis vielä pakata ja kattoo kaikki valmiiks matkaa varten ja ens yönä sitten lähtö! Palaillaan tänne matkan jälkeen toivottavasti matkakuvien kanssa, jos vaan ehdin. Koska Puolasta tullaan kotiin maanantaina 7.4 ja 19.4 mä suuntaan sitten koulun kanssa viikoksi Ranskaan! Mutta nyt heippa ja jaksamisia lukiolaisille koeviikkoon ja muillekin muuten kouluun! :-)

3 kommenttia:

  1. Nonii mitä koulun käymistä toi tollanen on ku vaa matkustellaa kokoaja:D ja meiä Saksan matkast on koht jo 2 vuotta :'(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tää on kuule Iitin lukio ;) XD niiiimpä :'( ♥

      Poista
  2. Hitsi ku pääsis itsekin taas matkalle! :-D nätti blogi sulla ja kivoja kuvia! :)

    helmi-i.blogspot.fi

    VastaaPoista

Canon EOS 1100D
18-55 mm, 50 mm ja 55-250 mm