9. heinäkuuta 2013

And I can't believe I'm leaving

IMG_0011-001IMG_0014IMG_0015IMG_0017-001Moi! Ens yönä neljän aikaa ois lähtö Helsinki-Vantaalle, kielimatka Brightoniin, Lontoon vierailuja, Pariisin vierailu... En tajuu, että huomen illalla mä vietän iltaa Briteissä, en istu kotona sohvalla koneella. Lento lähtee aamulla kello 8.00 ja tapaaminen on lentokentällä klo 6.00. Isäntäperhetiedot tuli vihdoin ja viimein, hermot meinas mennä... Mun perheessä on ainakin isä ja 3 lasta, 5, 6 ja 8-vuotiaat. Mun kanssa samaan perheeseen tulee yks saksalainen tyttö. En tiedä miten pääsen takaisin tuolta reissusta, kun tuntuu et mun laukku painaa jo nyt miljoona kiloa... :-D Noooh, ehkä jotenkin. En ehtinyt ajastaa teille kuin yhden postauksen, oon pahoillani :-( Mutta pitäkää ihana heinäkuu, nähään kolmen viikon päästä!♥ Toivottavasti palaan tänne blogin puolelle, moooonien kuvien ja videoiden kanssa ja monta kokemusta rikkaampana!
 

8 kommenttia:

  1. haha, mun laukku painaa kans paljon :D huomenna nähdään! :-)

    VastaaPoista
  2. Onneaa matkalle ja pidä kivaa! :3

    VastaaPoista
  3. Oiii hyvää matkaa Erika!<3 olehan kiltisti siel!;)

    VastaaPoista
  4. Ihanaa matkaa sulle! pakko ruveta seuraamaan ku oon itekki lähössä ens vuonna kielimatkalle tonne brightoniin, niin saan sit kuulla sun kokemuksia :-D

    onceuponatimewasamanda.blogspot.com

    VastaaPoista
  5. haastoin sut:--)

    http://anniqamix.blogspot.fi/2013/07/haaste.html

    VastaaPoista

Canon EOS 1100D
18-55 mm, 50 mm ja 55-250 mm