7. heinäkuuta 2013

SUMMER UP 2013

IMG_3961IMG_3972IMG_3978IMG_3979IMG_3982IMG_3987IMG_3993Mahtava eilinen takana! Ekat festarit nyt koettu ja ihan mahtava fiilis jäi! Olin siis summer upissa Tiinan kanssa ja aion kyllä ehottomasti mennä ens vuonna uudestaan ja kaheks päiväks, jos vaan mahollista! En jaksais oottaa enää... Mulla ei ollu kameraa mukana, kun en jaksanu raahata sitä, joten nää kaikki kuvat on otettu iphonella.
  Perjantaina mulla oli viimenen työpäivä ja oli haikeeta lähtee sieltä :( En vieläkään oikein tajuu, että tiistai-iltana mul pitäis olla kaikki pakattuna ja kaikki valmiina, koska keskiviikkona aamuyöllä pitäis lähtee sitten kohti Helsinki-Vantaata! Mulla ei oo yhtään sellanen olo että lähen, en ees tajuu koko juttua!
  Mutta nyt suuntaan suihkuun, huomenna meen kampaajalle ja vielä ostamaan kaiken mitä tarviin, mm. matkalaukku pitäis ostaa... :-D Palaillaan!

Tässä vielä videokooste eilisestä :-)

4 kommenttia:

  1. tosi kiva toi video! :-) olin kans summer upissa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitti!:) Ai olit vai? Oltais voitu vaik nähä!:o

      Poista
  2. kylmät väreet tosta far east movementist !! oli iha huikee nähä se ! :D

    VastaaPoista

Canon EOS 1100D
18-55 mm, 50 mm ja 55-250 mm