30. kesäkuuta 2013

kuulumisia instagramkuvien kera

Uudemmat3[1] kotona chillausta [2] grilliruokaa, omnom, grillatiin kaatosateessa... [3] olin menossa Riikalle [4] kotona taas, kokeilin tota silloista uutta paitaaUudemmat4[1] Noi vauvojen purkkiruuat, siis noi tollaset hedelmänmakuset on ihanii! [2] Tein iha sika hyvää pirtelöö yks päivä, ku ostettiin uus sellanen ihmekone! Ja Vallu sielä taustalla lipoo huuliaan :D [3] Juhannusaattona [4] Menossa viime maanantaina töihin


Heippa pitkästä aikaa! En oo ehtiny kirjottelemaan blogin puolelle, ei oo ollu kuvia ja en oo joka päivä ees jaksanu avata konetta. Tän viikon olin siis töissä ja jalat on ollu niin kipeet aina työpäivän jälkeen, et hyvä et oon pystyny kävelee. Töissä on kuitenkin tosi kivaa ja harmittaa nyt seuraavana perjantaina lähtee sieltä :( Voisin olla tuola kyllä pitempääkin ja mielummin mennä tonne töihin ku kouluu... :D Mutta, summer upiin on 6 päivää, meen sinne siis vaan lauantaina, koska perjantaina on vielä töitä. Että jos näätte mua, nii tulkaa moikkailee! Okei, en oo niin famous bloggaja et kukaan mua tunnistais mut... :D Ja kielimatkaan on enää 10 päivää! En oo ehtiny ees ajattelee koko matkaa nyt ku oon ollu töissä ja täs ois vielä tuhat asiaa hoidettavana! Pitäis muun muassa ostaa matkalaukku ja adapteri. Mut nyt tää teksti on niin sekavaa, et paras lopettaa tähän! Mä suuntaan huomen aamulla taas töihin ja en tiiä koska ehin taas tänne kirjottelemaan seuraavan kerran, mutta yritän mahollisimman pian :-) Ja ainiin! Luulisin et toi "google readerin" poistuminen tarkottaa jotain muuta kun tota lukijat-palkin poistumista, koska niin jostain luin, mutta kaiken varalta, mut löytää myös bloglovinista johon pääset TÄSTÄ!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Canon EOS 1100D
18-55 mm, 50 mm ja 55-250 mm