2. kesäkuuta 2013

Päättärit

IMG_9607IMG_9624IMG_9625IMG_9617IMG_9620Peruskoulu on nyt sitten mun osalta ohi ja aika monen muunkin! En vielä tajua sitä, enkä tajua, että kesäloma on alkanu. Juhla meni ihan kivasti, kukaan ei kaatunut todistusta hakiessa eikä lavalle kiivetessä! Osittain haikea fiilis, mutta toisaalta ihanaa, kun ei tarvii stressata mistään koulujutuista! Todistukseen oon tyytyväinen, kaikkien aineiden sekä lukuaineiden ka molemmat 8,8. Ruotsin kirjapalkintokin tuli sitten mulle. Mä en vaan käsitä sitä, että syksyllä en palaakkaan yläasteelle, enkä oo enää ikinä meidän 9A:n kanssa samoilla tunneilla. Koska sitä 9A:ta ei enää ole. Mutta se tulee aina säilymään muistoissa♥
Itkulta ei eilen vältytty, vaikka tiiän, että tuun näkemään noita ihmisiä vielä, kun vaan järjestää aikaa ja osaa tietty nään vielä lukiossa. Mutta yhtä rakasta ihmistä kun halaat, eikä sulla ole tietoakaan siitä, koska tuutte näkemään seuraavan kerran, saa kyyneleet silmiin.
   Kuvissa näkyy siis mun mekko, jonka tilasin nellystä. Toi bolero on vilan ja noi korkkarit ne, mitkä ostin Tallinnasta.
   Eilen oman kevätjuhlan jälkeen lähdin ylioppilasjuhlaan esiintymään kuoron kanssa ja sieltä kotiin ja heti melkein iskän serkun valmistujaisiin. Sitten illemmalla vielä yksiin yo-juhliin ja tänään käytiin vielä mun serkun valmistujaisissa! Mutta ihanaa kesää ja onnea vielä kaikille peruskoulunsa päättäneille, uusille ylioppilaille ja valmistuneille!

"Lopussa kiitos seisoo,
  ja matkan varrella, kadotitte musta kaiken heikon,
  en tahdo paeta.
  Oon pahoillani kaikesta, jokaisesta arvesta.

  Yhdessä pitkään käveltiin, kiitos, anteeks, näkemiin."

1 kommentti:

Canon EOS 1100D
18-55 mm, 50 mm ja 55-250 mm