11. kesäkuuta 2013

via instagram ja kuulumisia

Uudemmat[1] Koulun vessassa....ja vähän asuu. [2] Tiinan kans junassa menos Lahteen. [3] "vikan" koulupäivän jälkee chillailin kotona. [4] Päättötyö oli valmis ja olin lähös sitä palauttaa!Uudemmat1[1] olin menos kuvaamaa [2] Porvoossa jätskillä [3] autossa menos Kouvolaan [4] ihanaa kun nukkuu pitkään, sit kiivii ja mansikoit aamupalaks ja samal kattoo GG:tä!Uudemmat2[1] tylsistyneenä kotona [2] mun kielimatkakuume on vaa noussu ja noussu ku oon jutellu ihmisten kanssa, kuukaus jäljellä! lentotiedot on tullu, koulun osote on tullu, isäntäperhetietoi ootan ku kuuta nousevaa! [3] chilling at home [4] ----||-----

Heippa! Tässä nyt kuvia mun instagramista, te jotka mua sielä seuraatte nii ootte nää jo nähnytki, mutta mulla ei nyt ollu mitään muita kuvia ja halusin tulla teille kertomaa nyt seuraavien päivien suunnitelmista.
  Mä en oo tehny nyt oikeestaan mitään, ollu vaan kotona... tylsä elämä. Huomenna kuitenkin lähen kaheks yöks Tampereelle! Se tietää särkänniemee ja shoppailua! Ja sieltä löytyy ah, niin ihana bikbok♥ Tosin hirveesti shoppailuun ei oo nyt rahaa, pitää säästää kielimatkaa varten ja muutenki rahat hieman vähissä... Mutta sieltä sitten postausta luultavasti aina silleen joka päivän jälkeen, kun pääsen sieläkin päivittelemää blogia! Jotain eloa tännekin... :-D Mutta kirjotan seuraavan kerran sitten Tampereelta, toivottavasti teijänkin loma on sujunut hyvin! :-) Mun pitää lähteä tästä pakkaamaan, en oo vielä alottanukaan...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Canon EOS 1100D
18-55 mm, 50 mm ja 55-250 mm