5. kesäkuuta 2013

Tyttö joka katsoo merelle, mitä siellä näätkään, näätkö siellä jotakin johon voisi tarttua, jotain kestävää ja pysyvää?

IMG_9693IMG_9697IMG_9699IMG_9701Tänään lähettiin iskän ja iskän vanhempien kanssa Sipooseen, jonne vietiin papan vene. Siinä sitten merellä vähän ajeltiin ja käytiin siellä mökillä. Takatullessa kävästiin Porvoossa syömässä jäätelöt ja Brunbergin karkkitehtaalla, nams... Ihanan kesänen ilma oikeesti!♥ Ja kun mä en ees ikinä pala, tosin en kyllä ikinä rusketukkaan... et ei siinä auringossa olemisessa oo mitään hyötyä.
 Ja äää oon ihan sekasin, kun mulle alkaa tulla kaikkia tietoja siitä kielimatkasta, mm. mun koulun osote on jo tullut tonne nettiin ja lentotiedot ja tällästä. Ja oon jutellut suomalaisten sekä ulkomaalaisten kanssa, jotka tulee samalle kurssille! Toisaalta mua pelottaa koko kielimatka, mut toisaalta ootan sitä ihan hirveesti! Ja kun nyt tässä matkailuaiheessa ollaan, niin ystäväiseni Heini lähtee huomenna koko kesäksi tonne rapakon toiselle puolelle, eli Amerikkaan, hyvää matkaa ja ooppas kiltisti sitten!♥;)
  Mutta tässä nyt nää parit kuvat, palaillaan joku päivä! :-)

4 kommenttia:

  1. Ihanan kesäsiä kuvia!:) Ja vitsit oon niiin kateellinen tosta kielimatkasta!

    VastaaPoista
  2. Annoin sulle haasteen uusimassa postauksessa, käy tsekkaa! : DD http://hannaoneday.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  3. Voiku sulla on kiva blogi! :)

    www.whoami-life.blogspot.fi -> liity lukijaksi jos tykkäät!

    VastaaPoista

Canon EOS 1100D
18-55 mm, 50 mm ja 55-250 mm