17. kesäkuuta 2013

Tulevaisuus tulee, vain sinä voit päättää mihin se menee

IMG_9843IMG_9845IMG_9855IMG_9849IMG_9856 Tänään on käyty pankkiin viemässä rahaa, käyty kaupassa ja kauhistelin sitä, että viikon päästä mun pitäis jaksaa herätä töihin ja wuhuu sain kirjeen, et mut on valittu Iitin lukioon! En ois ikinä uskonu, eiku mitä. Menin uusilla wilmatunnuksilla wilmaa ja menin kattomaan niit kurssivalintajuttuja ja muita ja en tajuu niistä mitää... no ehkä mä vielä joskus opin.
   Mä en oo kesälomalla nähny oikeestaan ketään, mutta huomennahan asiaan tulee muutos, koska oon menossa Riikalle! Ajattelin kuvata huomena kans mydayn, jos tällä kertaa päivän aikana muistaisin et mun pitää sitäkin kuvata... :-D Pakko kyllä nähä vielä muitakin kavereita ennen kun lähen sinne Englantiin! Mistä päästäänkin seuraavaan aiheeseen...
IMG_9846IMG_9848 nimittäin kielimatkaan! Jos jotain kiinnostaa tästäkin lukea, niin kirjotan nyt tästäkin vähäsen :-)
   Eli mun kielimatkaan on jäljellä 24 päivää ja mulle on postissa tullut jo toi käsikirja ja simkortti ja tälläset, eli kaikki postissa tuleva tavara on mun mielestä jo tullut. Netissä näkyy jo mm. lentotiedot ja koulun osoite. Eniten ootan niitä isäntäperhetietoja, mutta ne saattaa tulla viimeistään vasta viikkoa ennen matkaa... mutta aika menee nopeesti! Tossa ylemmässä kuvassa näkyy mun matkapäiväkirja, minkä oon saanukki jo koristeltua ja päällystettyä ;) Tänään pankissa kävin jo tilaamassa vähän puntia valmiiks, mitkä haen sieltä sitten ens viikolla. Mulla on lippu summeranzaan, mikä on heti 11.7 Lontoossa, missä on jotain huvipuistolaitteita vissiin, musiikkia, karaokee ja muutenkin yli 4000 oppilasta yli sadasta maasta, ainakin niin luki tuola ef:än sivuilla! Pääesiintyjänä sielä on LMFAO:sta se SkyBlu.
   Oon jutellu kielimatkakavereiden kanssa, suomalaisten sekä parin ulkomaalaisen mm. itävaltalaisen ja muutaman saksalaisen kanssa. Parin suomalaisen kielimatkakaverin kanssa nähäänkin ens lauantaina, kun meen Kouvolaan! Jos teillä jollakin on jotain kysyttävää, niin laittakaa ihmeessä kommentia ja jos teil on kiinnostusta, et tekisin jotenkin tähän kielimatkaan liittyen jotain postauksia niin voin kattoo jos tekisin sellasenkin, laittakaa te ehdotuksia! Vielä tällänen summeranzan esittelyvideo tähän loppuun:

2 kommenttia:

  1. Sunki blogi on kiva! Taidan jäädä seurailemaan sua blogloviniin! :)

    VastaaPoista
  2. heippa vanha lukijani! :>
    tein uuen blogin, et jos viel seurailu kiinnostaa ni meeppä osotteeseen:
    http://susannamarianne.blogspot.fi/

    VastaaPoista

Canon EOS 1100D
18-55 mm, 50 mm ja 55-250 mm