27. toukokuuta 2013

Tallinnan ostoksia videolla

Moi taas pitkästä aikaa! Mulla ei vaan aika riitä blogiin kirjottamiseen nyt, tälläkin hetkellä, mun pitäis tehä päättötyötä tai en saa sitä millään valmiiks... Huoh.
   Lauantaina tosiaan kävin Tallinnassa ja tässä nyt videolla mitä sieltä tuli ostettua! Se oli vaan päiväristeily ja kiireessähän siinä sai kaikki kaupat kiertää. Käytiin Rocca al Maressa ja sit vielä Viru-keskuksessa ja sitten takasin jo satamaan :-D
  Näytän ihan räjähtäneeltä tos videossa, kävin tänään koululla kuoroharkoissa ja sen jälkeen hammaslääkärissä ja sitten vielä ajoin takasin koululle, kun kuoroharkat oli vielä menossa. Kirjaston ja kaupan kautta ajoin kotiin ja nyt oonkin tässä tehnyt teille tän videon ja tehnyt tätä mun päättötyötä. Mulle tulee ihan kauhee kiire sen kanssa, mutta minkäs teet, kun oon laiska paska enkä alottanu ajoissa. Mutta joo, vielä siit ysien vikasta päivästäkin kuvat laittamatta ja tuhat ideaa blogia varten mut nyt ei aika riitä! Tallinnan reissusta tulossa vielä videota, se tulee sitten kun mulla on aikaa editoida ja laittaa se tänne. Palaillaan, heippa! :-)

2 kommenttia:

  1. Kiva video muuten mut toi kassien rapina sattuu korvii, varsinki jos kuuntelee kuulokkeil... :( :DD

    VastaaPoista

Canon EOS 1100D
18-55 mm, 50 mm ja 55-250 mm