29. toukokuuta 2013

I've been crazy for you all this time

IMG_9504-tileIMG_9492IMG_9521Moooiii! Nyt on kaikki stressi koulujuttujen osalta ohi, koska päättötyö on palautettu tänään koululle ja nyt on vaan päättötyönäyttelyä ja sellasta. Ihanaa ♥ Tänään kävin siinä 11 aikoihin koululla viemässä sen mun päättötyön ja lähin sen jälkeen iskän kanssa Kouvolaan. Käytiin ostamassa mulle myöhäseks nimpparilahjaks kameranjalusta ja nyt varmaankin paljo enemmän tulossa asukuvia ja sellasta, kun ton jalustan kans voi kuvata! Mutta niin, käytiin ostamassa se ja sitten pyörin Veturissa ja etin vielä kaikkea mitä lauantaita varten tartten.
   Huomen aamulla pitäiskin sitten viikon tauon jälkeen raahautua kouluun 8.20. No, mutta 2 päivää ja sitten vielä kevätjuhla ja sitten se ois siinä! Apua...
   Laittakaa mulle postausehdotuksia tulemaan, ois kiva kuulla mitä te haluutte tänne blogin puolelle! Videoita, erikoispostauksia vai mitä... ? Keksikää! Mä otan nyt rennosti ja alan kattomaa Gossip Girliä, heippa!

3 kommenttia:

  1. jotai videoit:) sori oon huono keksimää mitää erikoispostausta:(

    VastaaPoista
  2. missä se päättötyön näyttely on siis niiku lukiol vai yläkoulus? kaua se kestää ja sillee..? oon iha pihal siit :DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siiis yläasteel ja yleisölle vissii avoinna niinku huomen illal kait...?:D

      Poista

Canon EOS 1100D
18-55 mm, 50 mm ja 55-250 mm