12. toukokuuta 2013

ÄITIENPÄIVÄ

IMG_9281IMG_9282IMG_9283IMG_9284IMG_9316IMG_9335IMG_9342IMG_9343IMG_9346IMG_9349IMG_9352IMG_9355Hyvää Äitienpäivää kaikille!♥ 
  Tää äitienpäivä alkaa kyllä olee jo loppupuolella, kello on jo yli 11 ja mun pitäis olla jo tapaamassa nukkumattia. Mutta pakko vielä kirjottaa ja laittaa kuvia tästä päivästä! Ja koska meen skootterilla huomena kouluun, niin voin nukkuakki vähä pidempään.
  Tänään heräsin jo aaaikasin aamulla, että ehin vielä tehä täytekakun valmiiks. Tein tosiaan ekaa kertaa elämässäni ihan itse koko täytekakun ja ihan hyvin se onnistu, vaikka ite sanonkin ;-) Mutta oli kuulemma muittenki mielestä hyvää! Sitten joskus 11 maissa lähettiin ajamaa Orimattilaa ja käytiin ensin haudalla ja sen jälkeen mentiin mummalle ja papalle syömään. Oli aivan älyttömän hyvää ruokaa ja seurakin hyvää! Takatullessa poikettiin vielä mummille sitten synttäri/äitienpäiväkahveille. Illemmalla vielä sitten kotona grillattiin ja kuunneltiin iskän kanssa musaa telkkarin kautta ja kyllä taas kuulu varmaan naapuriin asti... :-D
  Mutta huomenna mulla starttaa tavallaan viimenen kouluviikko! Toisaalta ihana, mut toisaalta ihan kauhee ajatus. Peruskoulun viimenen kouluviikko! Huomenna onneks ekalla tunnilla kuoroharkat ja skippaan matikantunnin, jes! Muuten ihan normaali päivä. Katotaan jos saisin joku päivä kuvattua teille sitä myday-videotakin, mä aina vaan unohan sen päivän aikana, et mun pitää kuvata sitä! :-( Mutta yritän! 
  Mutta mä lähden nyt nukkumaan, että jaksan huomen aamulla herätä! Heippa ♥

p.s. Instagramista löydätte mut nimellä errikaas    sinne päivittelen paljon useemmin, jos haluutte siellä mua seurata! :-)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Canon EOS 1100D
18-55 mm, 50 mm ja 55-250 mm