5. toukokuuta 2013

viikonlopun kuulumisia

IMG_9265IMG_9261IMG_9276.JPGIMG_9263IMG_9267IMG_9270Heippa kaikki! Mun viikonloppuun on kuulunu kampaajalla käyntiä, Orimattilassa käyntiä, tutkielman tekemistä, päättötyöstä stressaamista, lätkän MM-kisojen kattomista ja puhelimella pelaamista... Ihan perus viikonloppu.
  Perjantaina tosiaan lähin suoraan koulusta kampaajalle ja ihanaa kun on taas tyvikasvu piilossa ja huonot latvat leikattu pois!♥ Eilen olin sitten Orimattilassa uurnanlaskussa ja sen jälkeen mummalla ja papalla ja tänään oon tehnyt äikän tutkielman loppuun, koska palautus huomenna! Ei siitä tullut niin hyvä kun oisin halunnut, mutta mä en vaan jaksanu säätää sen kanssa yhtään enempää. Seuraavaks pitäiskin sitten miettii sitä päättötyötä, koska keskiviikkona pitäis palauttaa suunnitelma. Jos te tiiätte jotain nettisivuja tai jotain kirjoja missä on englanninkielisiä novelleja, niin kertokaa mulle! Oon nimittäin vähän pulassa nyt tän mun päättötyön kanssa...
  Huomenna alkavalla viikolla luvassa ois ainakin päättötyösuunnitelman palautus, bilsan ja fyssan kokeet, torstai vapaapäivä, kuoroharkkoja... ja lämpimiä ja aurinkoisia ilmoja!♥ Ihanaa!
Ootteko muuten ikinä kattonu Foxilta sellasta ohjelmaa ku Hauskat Eläinvideot? Just tässä katon ja nauran kuollakseni täälä :D Okei, mut oon nyt istunut niin paljon tänää koneella (ton tutkielman takia), joten ehkä mä nyt sammutan tän ja otan ihan rennosti tän loppuillan! Hyvää alkavaa viikkoo kaikille! :-)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Canon EOS 1100D
18-55 mm, 50 mm ja 55-250 mm