30. tammikuuta 2014

LONDON - summer 2013

Moi! Tässä nyt kuvia kielimatkan kahesta Lontoon reissusta! Mutta ennen kuin kerron siitä, haluisin, että menisitte lukemaan TÄMÄN. Se kuvaa täysin mun tunteita ja löydätte tosta tekstistä myös syyn sille, minkä takia tästä kielimatkasta kirjottaminen tapahtuu vasta nyt. Lukekaa oikeesti tuo koko teksti, se on mun mielestä tosi hyvä ja sai mulle melkein kyyneleet silmiin. Ja jos ootte ollu tai ootte menossa kielimatkalle niin suosittelen lukemaan ja muutenkin, koska haluun, että tiiätte minkälaiset tunteet mulla kielimatkan jälkeen on ollu, koska ite en oo osannu niitä pukee sanoiks.
Mutta nyt siihen Lontooseen! Mun kielimatkaan kuulu siis 2 reissua Lontooseen. Ekalla kerralla käytiin kiertelemässä kaikki nähtävyydet, London Eye (missä ei siis tosin käyty), Big Ben, Buckinghamin palatsi, horse guard parade yms. Olihan se ihan huippua, kun aina jonkun Big Beninki nähny miljoonia kertoja telkkarissa niin päästä kävelemään siitä ihan vierestä! En mä vieläkään voi uskoo, että oon oikeesti käynyt sielä.
   Tokalla Lontoon reissulla käytiin shoppailemassa ja sillä reissulla olinkin sitten kuumeessa, joten en päässy oikeen kunnolla nauttimaan siitä shoppailemisesta, kun joka kaupasta vaan äkkiä etin jonkun penkin missä voin istua, kun muut kiersi kattelemassa vaatteita. Lontoo, shoppailu, +30 C lämmintä ja mä kuumeessa... Ei kiva. Mutta nyt niitä kuvia! :-)

2 kommenttia:

  1. Hei vau, kiitti paljo ku mainitsin ton mun postauksen! Mut hei aaaaivan ihania kuvia, ja kuulostaa todella siltä et sulla on ollu mahtava kielimatka ja aah lontoo on ihana paikka! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eipä mitää, oli niin hyvä teksti et oli pakko mainita!:) ja jep, lontoo on ihana <3

      Poista

Canon EOS 1100D
18-55 mm, 50 mm ja 55-250 mm