28. helmikuuta 2013

HELSINKI part 1

Heippa taas pitkästä aikaa! Hiihtoloma on jo aika loppupuolella, huomena on jo perjantai! Nää lomaviikot menee vielä kouluviikkojakin nopeammin...
  Tänään aamulla kuitenkin startattiin perheen kanssa auto kohti Helsinkiä. Mietittiin vaihtoehtoja mihin mentäis, IKEAsta Korkeasaareen ja päädyttiin sitten ensiks menemään Korkeasaareen, koska ikeaan ei silleen ollut mitään tarvetta mennä. 
  Korkeasaari, se paikka mistä sulla on paaaljon muistoja lapsuusajoilta, kun kesällä oot pelännyt niitä hanhia, mitkä tietysti aina on hyökkäävinään sun päälle ja kun lokit meinaa varastaa sun jäätelöt. Ja ne karkit mitä myytiin niissä pahvisissa purkeissa! No nyt päädyttiin tonne kuitenkin talvella ja olihan siellä ihan kiva käydä, kun siitä on moooonta vuotta kun sielä on viimeks tullu käytyä! Tässä teille kuitenkin vähän kuvasaldoa, ja sen mitä me tehtiin sitten korkeasaaressa käynnin jälkeen, selviää teille seuraavassa postauksessa, jonka yritän ehtiä tehdä teille huomenna! Huomenna nimittäin mulla on kampaaja ja sen jälkeen meen mun serkulle yöks, joten vasta lauantaina palailen kotiin ja koneen ääreen, mutta koitan huomen aamulla tehdä teille sen postauksen! Ja mulla on tulossa teille myös videota maanantailta ja tiistailta, mutta just kun olin viimesiä prosentteja lataamassa sitä youtubeen, niin mun koko kone päätti tiltata ja joudun nyt lataamaan sen joku päivä kokonaan uudestaan... Mutta nyt näitä korkeasaarikuvia!
IMG_9940IMG_9953IMG_9955IMG_9957IMG_9962IMG_9972IMG_9979IMG_9964IMG_9981IMG_9982IMG_9993IMG_0003IMG_9990IMG_0009

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Canon EOS 1100D
18-55 mm, 50 mm ja 55-250 mm