23. helmikuuta 2013

winter holidaaay

IMG_9896IMG_9779IMG_9901IMG_9863IMG_9797Moi! Vihdoinkin mulla sitten alko hiihtoloma! Oon kyllä nyt niin loman tarpeessa, haluun vaa unohtaa kaikki koulujutut ja vaan olla. Mulla ei oo lomaks vielä mitään suunnitelmia, mutta päivät näyttää mitä tässä tulee tehtyä :) Pitäis näköjään ainaki siivota, mut huone on iha kauheen sotkunen ja toi mun pöytäkin hieman täynnä tavaraa niinku tosta kuvasta näätte... :D
  Eilen oli tosi rento päivä koulussa, 2 viimestä tuntia oli sellanen talvirieha, eli meidän 9A luokka kilpaili 8A:ta vastaan. Ysit tietty voitti kasit, siitä nyt ei ollu epäilystäkään... ;) Lomalle pystyin lähtee hyvillä mielin, vaikken ehtinytkää kaikille keille oisin halunnu, nii toivottaa hyvää lomaa. Mut ihanaa kun saa nyt viikoks jättää kaikki koulujutut pois mielestä!
  Mut tää teksti nyt ei oikein kulje, et palailen tänne luultavasti ensimmäisen kuvapostausosan kanssa seuraavan kerran! (senki olin jo melkein unohtanu..:/) Hyvää hiihtolomaa kaikille keillä se nyt alko ja tsemppiä niille, jotka menee maanantaina jo takasin kouluun!:)

2 kommenttia:

  1. ¨vaikken ehtinytkää kaikille keille oisin halunnu, nii toivottaa hyvää lomaa¨
    sitä vitutuksen määrää<33

    VastaaPoista

Canon EOS 1100D
18-55 mm, 50 mm ja 55-250 mm