13. tammikuuta 2013

birthdayparty

IMG_9340IMG_9345IMG_9337IMG_9346IMG_9349IMG_9365IMG_9354Eilen vietettiin mun synttäreitä meillä, tai oikeestaan mun synttäreitten vietto alko jo perjantaina kun Mari tuli meille yöks ja eilen päivällä sitten noi ihanat ystäväiseni tuli meille koko päiväksi. Katottiin leffaa, otettiin kuvia, syötiin, kuvailtiin ja jäädytiin ulkona n. -20 asteen pakkasessa ja katottiin kuvia viime kesältä ja naurua ei kyllä puuttunu ! Kiitos ihanat ♥ Tänään sitte mun isovanhemmat kävi täälä synttärikahveilla, samalla juhlimassa mun, sekä mun pikkuveljen synttäreitä, jotka oli siis jo 5.1. Huomennahan mulla sitten on virallinen syntymäpäivä, jonka vietän ihanasti koulussa... Mutta ei mulla muuta, tänään myöhemmin vielä tulossa videota kavereilta saaduista synttärilahjoista! :-) Ja porukoilta saadusta lahjasta sitten kerron teille huomenna... ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Canon EOS 1100D
18-55 mm, 50 mm ja 55-250 mm