18. tammikuuta 2013

Emme saa hylätä toisiamme, entä jos sittenkin rakastumme?

IMG_9444IMG_9447IMG_9451IMG_9452IMG_9454IMG_9456Moi! Taas kouluviikko on ohi ja tuntu, että tää viikko meni kauheen nopeesti! Tänään aamulla tonne -20 asteen pakkaseen lähteminen ei tuntunu kauheen houkuttelevalta, mutta kyllä siitäkin selvittiin. Otin kameran mukaan kouluun, kun ajattelin, että sielä vois ottaa kuvia, mutta ei sitten kauheesti kiinnostanutkaan tonne kauheeseen pakkaseen mennä kuvailemaan, joten sen takia vähän tylsä ja köyhä kuvasaldo, anteeksi siitä :(
Tänään ei ollut koulussa mitään ihmeellistä, vihaan vaan näitä tän jakson perjantaipäiviä; matikka, äikkä, 2 x atk ja 2 x bilsa... Mutta kohta tääkin jakso kai jo vaihtuu ettei tarvii tälläsiä perjantaipäiviä enää kestää. Tänään käytiin myös lukiolla välipalalla, kun sopivasti 2 viimestä tuntia sattuu näin perjantaisin olemaan sielä. Sielä oli laskiaispullia niinku tosta yhestä kuvasta näätte, nams! Mun piti kyllä heti mun synttäreitten jälkeen jatkaa mun herkkulakkoa, minkä alotin uutena vuotena, mutta oon tällä viikolla vähä lipsunu tosta lupauksesta...
Oon saanu tän illan tähän asti viettää ihan yksin kotona ja kohta valmistaudun lähtemään kauppaan!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Canon EOS 1100D
18-55 mm, 50 mm ja 55-250 mm