25. tammikuuta 2013

kuulumisia instagramkuvien kera

IMG_0464[1] Mä tänään tylsistyneenä matikan tunnilla otin ittestäni kuvia [2] Meidän maanantain köksän tunnin meksikolaista ruokaa [3] Mä maanantaina koulun jälkeen [4] Hrr, kylmä oli ulkona :(IMG_0465[1] Tiistaina koulun jälkee [2] Toi uus ''treenipaita'' ja Kipsulta synttärilahjaks saadut uudet kuoret [3] With nomakeup [4] Mä tylsistyneenä vaihteeks äikän tunnilla jolloin napsin itestäni kuviaIMG_0466[1] Minä viime viikolla joku päivä aamulla lähdössä kouluun [2] Bussissa matkalla koulusta kotiin väsyneenä, kuuntelin musaa ja mietin asioita vähän liikaa [3] Menossa bussilla kotiin jonain toisena päivänä, ku oli ihana auringonpaiste [4] Mun espanja-kattaukset toissa viikolla

It's friday, again. Nää viikot vaa juoksee eteenpäin ja ennen ku huomaakaan, ni taas on viikonloppu! Mua alkaa koht pelottaa tää vauhti, koska peruskoulukin on melkein viime metreillä. Ei aika saa kulkee näin nopeesti! Toisaalta ootan jo sitä, että pääsee lukioon ja vähän uusiin kuvioihin!
Mua stressaa tällä hetkellä kaikki koulujutut ihan hurjan paljon. Koko ajan sellanen ahistava tunne, kun tiiät, että sun pitäis tälläkin hetkellä olla tekemässä koulujuttuja, eikä esimerkiks istua koneella tai kattoa telkkaria. Tälläkin hetkellä toi kirja odottaa tuola lukijaansa, torstaina esitelmä, enkä oo vielä ees puolessa välissä kirjaa... Vihaan tätä ahistavaa tunnetta, kun stressaan muutenkin kaikesta aina ihan liikaa !
Huomenna olis tarkotus ehkä mennä Ilarin synttäreitä viettämään, en kyllä vielä oo ihan varma meenkö. Ehkä nyt rentoudun loppuillan ja tuijotan vaan telkkaria, sieltähän tulee tänään salkkareita, korkojen keraa, voice of finlandia... Joten taidan tästä suunnata telkkarin ääreen, kun tuo kello näyttää jo lähestyvän puolta kaheksaa! Kiitos muuten kivoista kommenteista tohon viime postaukseen, kiva että tykkäsitte! :-) Tässä ihan lähiaikoina tulossa vähän samantyylistä postausta, mutta vähän eri jutuista... ;-)

2 kommenttia:

  1. tosi kiva blogi ja liityin lukiaks!(: käykkö kattoon munkin blogin, just alottamassa bloggaamisen uudelleen (:! http://cute-life-style.blogspot.fi/

    VastaaPoista

Canon EOS 1100D
18-55 mm, 50 mm ja 55-250 mm