14. tammikuuta 2013

HBD TO ME !

IMG_9403IMG_9413IMG_9387IMG_9418Sori näitten kuvien samanlaisuudesta....
Tänään se pitkään odotettu päivä sitten on, mun super sweet 16 ! Vaikka ei tässä mitään ihmeellistä kyllä olekaan... Tää päivä meni koulussa, onnitteluja tuli paljon ja sain mun ruotsinopettajalta jopa lahjan! :-D Mulla on kauhee stressi koulusta, läksyjä tuntuu olevan hirveesti ja kirjaesitelmää varten pitäis lukea toi joku ihan outo kirja... Ehkä tästä selvitään. Mulla oli tänään myös köksän tunnilla ''teemapäivä'' ja mun aiheena oli Espanja, eli olin suunnittellu menun ja sitten katoin ja koristelin pöydät yms. ja muut teki sitten ruokaa. Siitä mulla löytyy kuvaa instagramista, käykää sieltä kattomassa. Tuossa sivussa on toi linkki sinne :-) Lupasin myös kertoa teille mitä sain porukoilta synttärilahjaksi.....
IMG_9372Eli siis tuon Canonin 55-250 mm ! Olin toivonu tota jo joululahjaks, mutta en sitä sillon saanu. Ymmärsin äitin ja iskän puheista niin, etten sitä tuu saamaan ollenkaan, koska iskäkin sano mulle ennen joulua ''kävin KATTOMASSA niitä objektiiveja, oli aika kalliita...'' ja aattelin, etten sitä tuu sitte saamaan. Mutta näköjään ne sitten mulle oli ton ostaneet ja oon kyllä todella ilonen ja kiitollinen! :-)

Mutta mä jatkan tätä mun synttäripäivää odottelemalla salkkareitten ja uuden päivän alkua, kivaa alkuviikkoa kaikille!

13 kommenttia:

  1. mitä sait silt sun ruotsinmaikalt ??????? ja mikä sen nimi on ? etunimi ees riittää ja mikse anto sulle lahjan???

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se anto mulle lyijykynän, mihin se kirjotti yhen tekstin :-D Enkä aio hänen nimeään täälä kertoa.

      Poista
  2. okeei.. miks se anto sulle lahjan ????? ja mitä se kirjotti siihen ???????????????????

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihan huviksee vaan, kun meijän luokkalaiset kerto hänelle, että mulla on synttärit. Enkä kerro mitä hän siihen kirjotti.

      Poista
    2. mikset kerrooo ?? haluisiiiin tietääääääääääääääääääääääääääääääääääääää!!:D

      Poista
    3. Voi ihan omalla nimellä tulla tänne kommentoimaan, niin riippuu ihan sitte siitä kerronko vai en :-D

      Poista
  3. toi on aika turha objektiivi, ehkö jollekki lintubongarille tyylii mut yleisobjektiina toi ei tietenkää toimi.. itse omistan ton saman ku tuli aikoinaa kameran mukana, eikä kyllä oo pahemmin tullu käytettyäkää :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ahaa, no se on sun mielipide... Sen verran mitä oon tota ehtiny käyttää ni toi on kyllä hyvä, myös hinta-laatusuhteeltaan. Enkä kyllä pidä tota mitenkään turhana.

      Poista
  4. Se kynä oli varmaa paras lahja;);) tosin onhan se hieno:D

    VastaaPoista
  5. Onko tuo sun mielestä hyvä objektiivi? :) Mietin erilaisia vaihtoehtoja, kun pitäisi jossain vaiheessa hommata uusi objektiivi. :D

    <3: http://my--lullaby.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No mitä nyt vähän oon ehtiny tota kokeilemaan, niin on toi kyllä hyvä!:) Hinta- laatusuhteeltaan varsinkin, et jos ei mitään kauheen kallista haluu ostaa niin suosittelen kyllä tota :-)

      Poista

Canon EOS 1100D
18-55 mm, 50 mm ja 55-250 mm