13. maaliskuuta 2013

Ehkä mä ansaitsen tän enkä parempaa, ulospäin te näätte vaan mun tekohymyn kameraa

IMG_0246IMG_0294IMG_0295IMG_0299Moikka kaikille! Kivasti ootte kommentoinu ja vastaillu tohon kyselyyn, vaikuttaa siltä että tää banneri nyt pysyy! :-)
  Tänään ei oo taas ollut mikään maailman paras päivä. Ihan peruskoulupäivä ja sitte vielä kuoro. Ärsyttäny kaikki koko päivän, vähän onneks vitutus helpotti ku pääsin koulusta kotiin. Tosin nyt tuola oottais tyhjä konseptipaperi novellianalyysin kirjottajaa... Mikä mun pitää tehdä kotona, koska kaikki kirjottaa sitä ens viikolla koulussa! Perjantai-lauantai välisenä yönä se siis vihdoin taas tapahtuu.... lähetään taas Ylläkselle!♥ Ihanaa, pääsee viikoks pois koulusta ja rentoutumaan ihanaan Lappiin! Tosin se ei niin ihana puoli tässä on se, että kun tuun koulusta mun pitäis heti tehdä matikan ja yk:n kokeet ja palauttaa toi novellianalyysi.... Ehkä tästä selvitään! (or maybe not
Palailen tänne blogin puolelle vielä melko varmasti ennen lähtöä ja koitan joitain postauksia teille ajastaa ens viikolle! Instagramia päivittelen useemmin, sieltä löydätte mut nimellä errikaas
Mut ei mulla nyt muuta, jatkan salkkareitten kattomista! Tää nyt oli aika turha postaus, mutta parempi sekin kun ei mitään... ;) vai ? 
 
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Canon EOS 1100D
18-55 mm, 50 mm ja 55-250 mm