11. maaliskuuta 2013

50 facts about me

1. Mun nimi on Erika.
2. Oon syntyny 14.1.1997, eli oon 16 vuotta.
3. Käyn 9A-luokkaa.
4. Rakastan mulle läheisiä ihmisiä yli kaiken.
5. Mun koulumatka on 19 km ja lähen joka aamu bussilla kouluun 7.20.
6. En oo ikinä seurustellu vakavasti.
7. Ja tuun varmaan olemaanki aina sinkku.
8. Tykkään valokuvauksesta.
Blogiin7
9. Oon soittanut pianoa n. 9 vuotta.
10. Laulan meidän koulun kuorossa.
11. Ulkomaanmatkoista sen verran, että oon käyny Virossa, Ruotsissa, Norjassa, Venäjällä ja Saksassa.
12. Haluisin osata englantia, ruotsia, saksaa, espanjaa, italiaa ja norjaa täydellisesti.
13. Mistä voikin päätellä, että mun lempiaineita on englanti, ruotsi ja saksa.
14. Mulla on skolioosi. (jos ette tiiä mikä se on nii painakaa tost skolioosi-sanasta)
15. Aion mennä peruskoulun jälkeen lukioon, se on ollu mulle selvää melkeen koko mun ikäni.
16. Tää postaus on ollu mulla luonnoksissa jo melkein siitä asti, ku tän uuden blogin pistin pystyyn.Blogiin17. Ja oon kirjottanu tähä muutaman jutun aina joka päivä lisää.
18. En ikinä rusketu.
19. Oon käyny Ylläksellä 17 kertaa.
20. Ja rakastan sitä kun keväällä lähetään sinne viikoks ja voin unohtaa tän elämän mitä täälä elän.
21. Asun Orimattilassa, kaupungissa, jonka väkiluku on n. 16,500.
22. Stressaan asioista liian paljon ja liian helposti, varsinkin jos kyseessä on koulujutut.
23. Rakastan musiikkia, enkä vois elää ilman sitä.
24. Oon kahtena kesänä ollut mukana paikallisessa kesäteatterissa.
Kipsulla 9.8-10.8
25. Oon riippuvainen mun puhelimesta ja mun iPhonen näkeekin mun kädessä miltei koko ajan...
26. Haluisin osata juoda kahvia, mutta se on vaan niin pahaa, etten ymmärrä miten joku voi juoda sitä.
27. Huomaan nyt, et oon hirveen huono keksimään itestäni mitään faktoja, ja näitäki oon miettinyt jo pitkän aikaa.
28.  Ensimmäisen aamulla kun herään otan mun puhelimen ja selaan facebookin ja instagramin läpi, vasta sen jälkeen voin nousta ylös sängystä.
29. Vihaan fysiikkaa ja matikkaa.
30. Harrastin pienenä yleisurheilua n. 7 vuotta...
31. ..ja nyt vasta tajuun, et ois kannattanu jatkaa sitä!
32. Haluisin käydä Jenkeissä, Australiassa, Espanjassa ja Briteissä!
YLLÄSNORJA 2011
32. Ja yhteen noista edellä mainituista maista pääsenkin ens kesänä, eli Britteihin ! ;)
33. Mun perheeseen kuuluu äiti, isä ja -00 syntyny pikkuveli.
34. Mun muut isovanhemmat on elossa, paitsi äidin iskä.
35. En voi sietää kaksnaamasia ihmisiä.
36. Saatan koulussa ja muualla olla ilonen, mut sisältä saatan olla ihan hajalla.
37. Täs maailmassa ei oo ketään, kuka tietäis musta ihan kaiken...
38. mutta 1 ihminen täälä on keneen voin luottaa 100 %!
39. Häntä nään kyllä vaan koulussa.
40. Mulla ei oo enoja eikä setiä, mutta 2 tätiä ja 6 serkkua löytyy.
SAKSA 18.4-21.4141. Tulevaisuus vähä pelottaa mua.
42. Oon 168,8 cm pitkä.
43. En oo ikinä murtanu enkä katkassu mun yhtäkää luuta.
44. Mun suvusta about n. 1/4 asuu Ruotsissa, mut ne ei kuitenkaan oo ruotsalaisia, kun niitten suku on Suomesta.
45. Aurinkolasit ei sovi mulle.
46. Tulevaisuudessa haluisin ehkä olla kieltenopettaja, mut toisaalta en oo siitä yhtään varma.
47. En pysty nukkumaan jos mun huoneen ovi on auki.
48. En oo tyytyväinen ulkonäkööni, mulla on tosi huono itsetunto.
49. Oon ujo jos tapaan uusia ihmisiä tai muhun yrittää tutustuu, mut sit ku mut tuntee ni voi olla varma siitä etten oo mikää hiljanen :D
50. Ja nyt vihdoin sain tän postauksen valmiiks, eihän siihe mennykään ku vähä reilu 2 kuukautta ! :D


p.s. sori kun nyt 2 aika samantyylistä postausta tulee peräkkäin, mut halusin tän vihdoinki pois tuolta luonnoksista!:D
p.p.s. ja nyt mielipiteitä tosta bannerista! Parempi vai huonompi kuin edellinen? Pidänkö tän vai vaihdanko vanhan takaisin? Kumpi miellyttää teidän silmää enemmän? Huomatkaa kysely tuossa oikeessa reunassa! 

8 kommenttia:

Canon EOS 1100D
18-55 mm, 50 mm ja 55-250 mm