27. maaliskuuta 2013

this wednesday morning

IMG_0449IMG_0448IMG_0446IMG_0471IMG_0461IMG_0456IMG_0478IMG_0477IMG_0479"Anna mulle ne vastaukset,
en vaadi, mut helpottaishan se.
Mikään ei oo niin piinavan tuskaista,
kuin epätietoisuus"

Tota ylläolevaa biisiä on tässä tän viikon aikana tullu kuunneltua monenmonta kertaa. Noi sanat kuvaa mun tän hetkistä tunnetta ihan täysin. En oo ennen edes tykänny koko biisistä, mutta nyt noi sanat uppoo muhun niin täysin, että biisikin muuttu ihan hyväks! 
Tänä aamuna 7 aikaan hyppelin tuola ulkona jo pirteänä napsimassa kuvia. En tiedä mikä muhun on menny, mutta oon tällä viikolla heränny aamusin jo puol 6... ? Ilman minkäänlaista herätystä siis. Tänä aamuna siis otin teille nää kuvat, oli niin ihana auringonpaiste ja aaah, ehkä se kevät sieltä vielä joskus tulee! :-) 
Eilen aamulla katoin mun vaatekaappiin ja tajusin että mullahan on tollanen villakangastakki mikä noissa kuvissa näkyy. Oon unohtanu koko takin, enkä oo pitänyt tota päälläni kun ehkä kerran, vaikka toi tuola kaapissa on lojunu jo varmaan 3 vuotta, ellei enemmänkin... Mutta nyt kyllä tulee olemaan ahkerassa käytössä! Inhottavaa vaan, kun aamusin kun lähden kouluun niin lämpötila on siinä jossain -14 asteen paikkeilla ja sitten päivällä se on +2. Ei tiedä mitä pitäis laittaa päälle!
Tänään koulussa oli ihan normipäivä. Hygieniapassiharjotus, mikä meni sitte kuitenkin ihan hyvin, vaikka luulin ihan muuta...:D Ens viikon perjantaina sitten se ihan virallinen testi! Sitä ennen kuitenkin tässä on vielä ihana pidennetty viikonloppu, eli perjantai ja maanantai on vapaita! Perjantaina ois tarkotus mennä Riikalle yöks, muita suunnitelmia mulla ei oikein ookkaan. Pitäis kyllä mennä moikkaamaan isovanhempiakin jossain vaiheessa! :-) 
Mutta kohta suuntaan itteni salille, koska sopivasti pääsen äitin kyydissä, kun se on menossa pikkuveljen vanhempainiltaan ;-) Joten heippa ja palaillaan! :-)

6 kommenttia:

  1. Tosi nättejä kuvia :)

    http://mylifeasamaterialwhore.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Ihanat meikit! Osaisinpa itekki tehä nuin hyvin rajauksen.. :D

    http://katriinaelisabet.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiitos!:) No en nyt tiiä, en mä mikään hyvä oo meikkaamaan.. :D

      Poista

Canon EOS 1100D
18-55 mm, 50 mm ja 55-250 mm