28. maaliskuuta 2013

instagramkuvia, kuulumisia ja suunnitelmia


Tässä nyt kuvia mun instagramista, sori niille jotka seurailee mua sielläkin niin on nää jo nähny.
Halusin tulla teille nyt kertomaan tän päivän kuulumisia ja vähän tän mun pääsiäisloman suunnitelmista ;-) 
Alotetaan tästä päivästä. Oli tosi rento päivä koulussa, matikan ja yk:n tunneilla kokeenpalautus, enkun tunnilla piilotettiin ja etittiin karkkeja ympäri koulua (pieni vahinko vaan, meijän ryhmä joutu ettimään ne meidän ite piilottamat karkit, koska oli käyny joku sekaannus... Mutta ihmekkös tuo kun enkun tunnista kyse :-D) , 2 tuntia luistelua (peruskoulun viimeset luistelut!) ja sitten vielä mantsan tunti, missä oli kans aika rentoo. Ja muutenki mulla oli tosi hyvä päivä! :-) Paitsi tää ysin kevään kouluunpanostaminen ei nyt oo menny ihan putkeen... Yk:n kokeesta 8-, ja matikasta 7+... En sano et noi ois huonoja numeroita, ei todellakaan, mutta oisin vaan halunnu pärjätä paremmin. Mut syytän sitä, että olin just noita kokeita ennen ollu viikon lomalla, joten... ;-) Nooo, en mä kyllä kauheesti uhrannu aikaa sille lukemisellekaan...
Nythän siis alkoi pääsiäisloma ja suunnitelmissa mulla ois huomenna mennä Kipsun kanssa Riikalle yöks! Vähän niinku juhlistamaan Riikan sweet 16-synttäreitä, jotka oli tässä pari viikkoa sitten. Muita suunnitelmia mulla ei ookkaan. Mutta mä alan nyt kattomaan eilisen salkkareita, hyvää pääsiäislomaa kaikille ja rentoutukaa! ♥

4 kommenttia:

Canon EOS 1100D
18-55 mm, 50 mm ja 55-250 mm