3. maaliskuuta 2013

viimenen lomapäivä

IMG_0199IMG_0190IMG_0183IMG_0180IMG_0185-001IMG_0192IMG_0189Matkakokosia shampoopulloja, Robinhood 1€/kpl
IMG_0186-001 Vas. oikeelle Rimmel London huulipuna, poistohintaan 4 €, sävy 700  Nude Delight | Kate Moss-mattahuulipuna sävy 101, poistohintaan 6 € | Kate Moss-mattahuulipuna sävy 102, poistohintaan 6 € , Robinhoodista

Moi! Tänään jo aiemmin teinki ton postauksen tosta kielimatkasta, mistä oon tosi innoissani! Mutta nyt postausta vähä vielä viime päivistä ja tästä viimesestä lomapäivästä! Ajatuskin siitä, että huomenna mun pitäis raahautua kouluun ahistaa ja suoraan sanottuna vituttaa. Noh, 2 viikkoa koulussa ja sitten pääsenkin jo taas viikoks pois! Nimittäin sitten kutsuu Ylläs!♥
  Perjantaina mulla oli siis se kampaaja ja ihanaa kun taas tyvikasvu on piilossa, enkä näytä ihan kaljuuntuvalta! :-D Perjantaina menin siis sinne mun serkun luokse sen kampaajan jälkeen ja sielä sitten katottiin leffaa ja tällästä :-) Lauantaina lähettiin Kärkkäiselle ja sieltä tarttu mukaan noi 4 leffaa, jotka makso 2,40 €/kpl ! Lahesta ajettiinki sitte suoraan tänne ja mun serkku toi mut kotiin. Hain myös kesätöitä eilen ja nyt on yks stressinaihe taas vähemmän, kun se hakulomake on viety! Tänään oon vaan ottanu ihan rennosti ja koittanu olla ajattelematta koulujuttuja, vielä kun voi... Mummi toi Venäjältä noita aivan älyttömän hyviä tollasia nallejuttuja, en oikeen tiiä mikskä niitä kutsutaan mut ne on aivan ihania! Mutta nyt meen lukemaan noita lehtiä, en tiiä koska ehdin tänne taas tulla kirjottamaan, kun koulu alkaa, mutta katellaan! :-)

6 kommenttia:

  1. wowo, toi banneri on upee!
    ja tää ulkoasu muutenkin <3
    oot kaikenlisäks kanuski, oon kade!!!

    http://minnaa97.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. :ooooo luulin et oot orimattilast ! :''D

    VastaaPoista
  3. eikusiis haapiksest ! :DDDDD

    VastaaPoista

Canon EOS 1100D
18-55 mm, 50 mm ja 55-250 mm