7. huhtikuuta 2013

Answers

Aiotko mennä lukioon ? Jos, niin mihin ? - Aion, Iitin lukioon.
Mitä tulevaisuudensuunnitelmia sulla on? - No ainakin nyt mennä lukioon ja ehkä sen jälkeen yliopistoon, en oo kyllä vielä ihan varma. Mut muuttaa luultavasti Tampereelle tai Helsinkiin sitten lukion jälkeen :-)
Mikä on lempi aineesi koulussa? - Enkku, ruotsi, saksa
Mikä koulunkäynnissä on parasta, entä huonointa? - Parasta on se kun näkee kavereita, huonointa kokeet ja läksyt yms.
Minkä väriset sun hiukset on luonnostaan?- Sellaset sanotaaks niitä maantienharmaan värisiks? Ihan vauvana mulla oli täysin mustat hiukset, sitten niistä tuli blondit ja sitten ne taas tummeni vähän.
Haluaisitko tatuoinnin, jos haluaisit niin millaisen? - En välttämättä haluu tatuointia, mutta jos ottasin niin varmaan joku teksti mikä merkkaa mulle paljon.
Haluaisitko jonkun lävistyksen/onko sinulla joku?- Ei oo lävistyksiä, jos korviksia ei lasketa. Ja en mä välttämättä haluiskaan.
Minkä väriset silmät sulla on? - Siniharmaat.
Miten kuvailisit tyyliäsi?- Tällanen perus :D En tiiä, mitä sitä paremmin voi kuvailla. Ginasta ja H&M:stä yms. tälläsistä kaupoista ostan vaatteet.
Paras osa kasvoistasi? Huonoin? - Paras osa on silmät, huonointa on mun iho.
Mitä haluaisit muuttaa sun ulkonäössä?- Vaikka mitä.. Haluisin paremman ihon mm. Ja haluisin olla sellanen nätti :-)
Mitä pidät omassa ulkonäössäsi, mistä taas et ? - No mun silmät on ihan ok ja hiuksetkin. En pidä mun mahasta enkä reisistä, enkä mun ihosta.
Minkälainen se kielimatka siis tulee olemaan? - Lähden siis Britteihin 3 viikoks, kaupunkiin nimeltä Brighton. Meen international-kurssille, eli mun kanssa samalle kurssille tulee ihmisiä lähinnä eri puolilta Eurooppaa. Asun isäntäperheessä ja mun matkan lopussa ollaan 2 yötä vielä Pariisissa.
Minkä järjestön kautta meet? - EF
Oletko käynyt ulkomailla, missä kaikkialla? - Virossa, Ruotsissa, Venäjällä, Norjassa ja Saksassa.
Mikä on ollut elämäsi paras päivä? Entä noloin hetki? - Parhaita päiviä on ollu ne kun oon saanu viettää mulle tärkeiden ihmisten kanssa aikaa. Tota noloin hetki-juttua mietittiin just sillon kun olin Riikalla yötä, eikä mulla tuu mitään mieleen vaikka miljoona noloa juttua oon kyllä elämäni aikana tehny!
Parhaat muistot viime kesältä? - Ripari ja konffis, Norjan reissu, sukulaisten näkeminen, kavereiden kanssa vietetty aika yms ♥ niitä on niin paljon!
Mitä kaikkea olet harrastanut elämäsi aikana? - Oon harrastanu yleisurheilua ja ollu mukana bändikoulussa ja kahtena kesänä kesäteatterissa. Tällä hetkellä harrastan pianonsoittoo, kuoroa ja käyn salilla.
Ootko tehnyt ikinä mitään sellaista, mitä joskus vannoit olevasi tekemättä? - Oon.
ootko kokenu ensisuudelmas? jos oot nii kerro siitä(:  - Itseasiassa en. En laske tähän mitään ala-astepelleilyjä.
Mikä on lempi vuodenaikasi? - Kaikki on omalla tavallaan kivoja :-) En osaa sanoo yhtä lempparia.
Mikä on lempi kaupunkisi? - Noo, täytyy sanoa et Frankfurt am Main♥
Mikä on lempi kivilajisi? - Emmätiedä mitään kivilajeja :-D
Lempiherkku? - Lempiherkku, apua... Emmätiiä yhtään :-D
Lempijuoma? - Vadelmatrip!
Lempiruoka? - Makaroni ja béarnaisekastike.
Lempiasukokonaisuus? - Hmm... Dr.Denimit ja joku kiva paita ehkä :-)
Suosikkiartistit/bändit ? - Kuuntelen niin paljon kaikenlaista musaa etten osaa sanoo. Kun spotifyssakin kuuntelen sitä toplistaa... :-D
Lempielokuva ? - En osaa sanoo.
Lempinäyttelijä ? - En yhtään tiiä, ei mulla oo ketään lempparia :-)
Ottaisitko lemmikiksi mieluummin tarantellan, jättiläistuhatjalkaisen vai käärmeen? - No en mitään, mut jos ois pakko valita niin jättiläistuhatjalkaisen.
Oletko käynyt jonkun bändin livekeikalla, minkä? - Viime kesänä Haavistolla esiinty Apulanta ja Meiju Suvas:D Ja olin Elämä Lapselle-konsertissa, joten sielähän nyt oli paljon esiintyjiä. Ööm, oonkohan muissa käyny... En kai.. ?
Minkä väriset verhot sulla on? Entä matto/matot? - Verhot on tollaset haaleenlilat ja matto on valkonen, missä on vähän lilaa.
Uskotko yliluonnolliseen? - En.
Mitä mieltä olet homoavioliitoista? - Mun mielestä ihan ok. Ei se rakkaus loppujenlopuks kato sukupuolta, joten... Ja ihan samanlailla ihmisiä kuin kaikki muutkin, niin miksei sais mennä naimisiin?
Tykkäätkö eniten aurinkoisesta, pilvisestä vai sateisesta säästä? - Aurinkoisesta.
Onko sinulla mitään erityistaitoa? Mitä? (: - Ei kai ? :-D Mikä lasketaan erityistaidoks ?
Missä haluaisit olla juuri nyt? - Jossain ulkomailla vaikka rakkaitten ihmisten kanssa.
Mitä vihaat maailmassa kaikista eniten? - Sotia ja ihmisiä, jotka tekee pahaa toisille.
Jos saisit päättää, lopettaisitko nälänhädän vai tekisitkö maailmanrauhan? - Tekisin maailmanrauhan.
Mikä biisi kuvaa parhaiten elämääsi nyt?  - Laura Närhi - Kaksi irrallaan.
Ärsyttävin biisi ikinä?  - Bruno Mars - Locked out of heaven.
Kuva, joka saa sut nauramaan?  - Varmaan joku kuva viime kesältä, kun oltiin Kipsulla yötä :-D
Mitä tavaraa ilman olisi vaikeaa elää?  - Puhelinta..
Mihin oot erityisen tyytyväinen elämässäs?  - Siihen, että mulla on turvallinen koti ja rakkaita ihmisiä ympärillä.
Mitä muuttaisit sun parhaassa kaverissa, jos ois ihan pakko? - En osaa sanoa, kuka mun paras kaveri on joten en voi vastata.
Entä sun huoneessa? - Haluisin sisustaa tän melkein kokonaan uudelleen. Tarvisin mm. uuden sängyn ja pöydän...
Entä sun perheessä, jos ois ihan pakko?  - En muuttais mitään.
Mitkä on sun vahvoja puolia luonteessa? - Emmä osaa yhtään sanoa. Tää pitäis kysyy joltain mun kaverilta.
Suututko/otatko itseesi helposti?  - Noo itseasiassa joo. Jos mua ärsyttää niin sit kyllä oikeesti ärsyynnyn.
ootko maistanu tupakkaaa/nuuskaa ym?  - Tupakkaa joo, nuuskaa en.
entä alkoholia, kuinka paljon oot enimmilläs juonu alkoholia kerralla? ootko ollu kännis  - No oon kyllä maistanu, mutta noihin loppuihin kysymyksiin en vastaa...
mitä mieltä oot uskovaisista? uskotko ite jumalaan? - Siinähän nekin ihmisiä siinä missä muutkin. Ja no mä en oikein tiiä...
Pelottavin elokuva, jonka olet nähnyt ? - Ei tuu nyt mitään mieleen :-D En oo itseasiassa nähny mitään kauheen pelottavia leffoja, kun katon muutenkin leffoja niin vähän :-D
Mikä ipsu sul on? - 4S :-)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Canon EOS 1100D
18-55 mm, 50 mm ja 55-250 mm