20. huhtikuuta 2013

hautajaiset & kuulumisia

Oli sulla sydän niin lämmin hellä,
oli siellä paikka meille jokaiselle,
mitään et pyytänyt, kaikkesi annoit
meitä aina muistit ja huolta kannoit.
Kauniit muistot voimaa antaa,
surun raskaan hiljaa kantaa.
IMG_8995IMG_8993IMG_9008IMG_9009IMG_9012IMG_9016 Moikka taas pitkästä aikaa. Tänään oli siis ne mun isomummon hautajaiset ja tossa yläpuolella vähän kuvia sieltä. En nyt ala tässä enempää niistä kertomaan.
  Mua ei oo täälä blogin puolella näkynyt taas vähään aikaan, mulla ei oo vaan ajatukset eikä aika riittäny. Eikä oo ollu mitään kuviakaan. Mutta jos oon ahkera, niin maanantaina kuvattu myday-video tulee tänne huomenna! Tällä viikolla on ollu 2 koetta, enkun valtakunnallinen (joka meni ihan pieleen, mutta se ehkä sallittakoon kun tässä nyt on tapahtunu kaikkea..) ja äikän koe (ja sinnekin kokeeseen menin sitte lukematta). Eilen oli kuitenki tosi rento päivä koulussa, ekalla tunnilla, siis saksan tunnilla katottiin leffaa, tokalla tunnilla huumevalistus, 2 keskimmäistä tuntia meni kuoroharkoissa, enkun tunnilla oli päättötyöinfo ja loppu enkun tunti oltiin koneella ja mietittiin mitä leffaa ens viikolla katotaan. Ja sitten vikalla tunnilla vielä äikän koe, mikä alotettiin suoraan enkun tunnin jälkeen niin päästiin jo 14.00 pois :-) 
   Mulla on ihan älytön stressi kaikesta just nyt. Mulla ei oo hajuakaan mitä teen päättötyöks ja se pitäis olla suunniteltu 8.5 mennessä. Mun pitäis alottaa äikän tutkielma, mun pitäis lukee kokeisiin ja siihen päälle oli nyt vielä nää hautajaiset. Alkaa ahistaa heti kun mietinkään kaikkia noita koulujuttuja... Toissa viikolla vaihtu muuten peruskoulun viimenen jakso!
   Tällä viikolla kuitenkin tuli puhelu, että saan kesätöitä! Tai no oikeestaan mulle koitettiin eka soittaa mutten ollu huomannu ja kun parin epäonnistuneen soittokerran jälkeen puhelimeen vastas joku joka ties näistä kesätyöasioista jotain niin kesätöitähän mulla sitten on tuola Salessa 24.6-5.7. Kivasti sitte 10.7 lähen sinne Englantiin, mut ehkä mulla on aikaa valmistautuu siihenkin :-D
  Huomenna aattelin alottaa skootterikauden, koska toi meidän järkyttävä hiekkatie on vihdoinki sulanut! Ja just tossa kattelin sääennustetta ja tosi kiva olla täälä tälläsessä kelissa, kun mummi on tällä hetkellä mun tädin kanssa Puolassa ja niillä on sielä auringonpaistetta ja sellasta +15-19 astetta lämmintä... Mutta ehkä tollaset kelit vielä joskus tännekki tulee.... ? Mutta toivottavasti joku edes jakso lukee tätä mun tosi sekavaa tekstiä nyt sanon heippa ja palaillaan! :-)

4 kommenttia:

  1. Voiku sulla on kiva blogi! :)

    www.whoami-life.blogspot.fi -> liity lukijaksi jos tykkäät!

    VastaaPoista
  2. paljon voimia sulle!:(<3 mut tosi hyvälaatusia kuvia:)

    http://ninnijaveera.blogspot.fi/

    VastaaPoista

Canon EOS 1100D
18-55 mm, 50 mm ja 55-250 mm