12. huhtikuuta 2013

here I am again

IMG_8910-001IMG_8916IMG_8925IMG_8909IMG_8908Moi! Täällä mä oon taas, vähän vajaan viikon jälkeen. Kameraan en oo koskenut melkein viikkoon ja nääkin kuvat vaan äkkiä äsken räpsäsin, joten sen takia vähän tylsä kuvasaldo. Toi laukku on muuten uus, ostin sen sillon viime lauantaina kun kävin sielä Veturissa! Tällä viikolla ei oo vaan voimat eikä kyllä sen puoleen aikakaan riittäny tälle blogille. Saas nähä mistä seuraavista viikoista tulee, koska hirvee koerumba alkaa. Ens viikolla ois vuorossa jo äikän koe sekä enkun valtakunnallinen. Ja siitä se sitten lähtee, joka viikko kokeita. Mutta peruskoulun viimenen mantsan koe on takana ja siitä jäi tosi hyvä fiilis, vaikka lukeminen vähän jäi...
   Tänään oli tosi kiva ja rento päivä, saksan tunneilla mm. katottiin leffaa ja enkun ja yk:n tunneilla oltiin koneella ja tällästä, ja muutenkin oli tosi hyvä fiilis koko päivän. Itseasiassa mulle muutenkin kuuluu nyt melko hyvää :-) Mulla on nimittäin ihania ihmisiä ympärillä ♥ Vaikka osaan niistä saanu pettyäkin vähän, mutta en nyt anna sen häiritä. Nyt on perjantai ja viikonloppu, joten nyt mä rentoudun ja rentoutukaa tekin! Hyvää viikonloppua kaikille!

p.s. Oisko teillä mitään postausehdotuksia tms ? :-)

2 kommenttia:

Canon EOS 1100D
18-55 mm, 50 mm ja 55-250 mm