30. huhtikuuta 2013

Glada vappen !


IMG_9205IMG_9206IMG_9197IMG_9201IMG_9213IMG_9207Heippa taas viikon tauon jälkee! Aika menee kauheen nopeesti, tänään atk-tunnilla vasta tajusin et oon kirjottanu viimeks viikko sitte!
  Oikeestaan tähän viikon sisään ei oo mahtunu muuta kun kurkkukipua ja yskää, koulua, kokeita (ussa 8½, ruotsi 10-, äikkä 7- (hups), ja matikan valtakunnallinen 8!! mitä hittoa, minä saan matikan valtakunnallisesta kasin, tää ei oo mahollista! Ilonenhan mä siis tosta numerosta oon!) , äikän tutkielman alottamista ja sen kanssa tuskailua ja hermot meinaa mennä ku mietin mitä teen päättötyöks... Aattelin nyt sitten suomentaa tai kääntää englanniks jonkun lyhyen tarinan tai novellin, mutta kun eilen etin kirjastosta ja kirjakaupoista enkun kielisiä novelleja tai lyhkäsii tarinoita niin mistään ei löytyny! Onks toi ees hyvä idea teijän mielestä, kertokaa ihmeessä! :-)
   Eilen lähin siis suoraan koulusta Veturiin ja sieltä löyty mm. noi uudet kuoret iphoneen ja sitten cubuksesta lähti mukaan farkut ja paita. Olin superväsyny kun illalla seittemän aikaa tulin kotiin, kun aamulla olin kotoota lähteny sillon vähän yli seittemän. Mun jalat huus hoosiannaa koko eilisen illan, en tajuu miten ne tuli niin kipeeks!
   Tän vappuaaton vietän ihan kotona, mut huomenna ois tarkotus sitten mennä noitten ihanien kanssa Heinille! Sieltä yritän ainaki ottaa jotain kuvia, joita vois sit laittaa tänne blogin puolelle! :-) Mitä teijän vappusuunnitelmiin kuuluu? Mä lähden tästä nyt syömään munkkeja ja rentoutumaan, (vaikka pitäis kyllä tehä tota äikän tutkielmaa...) pitäkää hauska vappu ja muistakaa olla kiltisti! ;-) Ehkä mä kuitenkin vaan rentoudun tän illan ja nollaan mun pään koko vapun ajaks ja sitte jaksan ehkä tehä kaikki koulujutut loppuun... Ja huomena on hei jo toukokuu!

2 kommenttia:

  1. Suomenna ihmeessä! (: Ite suomennan kans englanninkielisii novelleja, ja jos ei kirjaston kirjat oikein nappaa nii netistä löytyy vaikka millasia pitkii ja lyhyit novelleja kunhan vaan tarpeeks ettii(:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aaa okeei!:) Ja tuntuu et oon selannu kaikki jo läpi mut tuntuu, et mistää ei löydy mitää :( Mut täytyy viel kattoo!:)

      Poista

Canon EOS 1100D
18-55 mm, 50 mm ja 55-250 mm