14. huhtikuuta 2013

Tähän viikonloppuun on kuulunu...

IMG_8953IMG_8956IMG_8958IMG_8967IMG_8965IMG_8976-001IMG_8983IMG_8981huoneen siivoomista itkua naurua Kouvolassa käyntiä pianonsoittoa musiikin kuuntelua vanhojen valokuvien katselua kielimatkalaisten kans juttelua telkkarin kattomista nukkumista syömistä blogien selailua koneella olemista blogipostauksien suunnittelua tunteita liikaa ajattelua

Moi ja kivaa sunnuntaita kaikille! Huomenna ois taas maanantai ja pitäis suunnatta koulun penkille, mutta enää 7 maanantaita ja kahdeksas maanantai on jo kesälomaa! Apua, miks aika menee näin nopeesti... Huhtikuukin on huomenna jo puolessa välissä!
  Eilen kävin tosiaan Kouvolassa, sekä keskustassa että Veturissa. Sieltä ei nyt mitään ihmeellisyyksiä lähteny mukaan, noi aurinkolasit Ginasta ja sitten hajuvesi ja tällästä. Veturissa törmäsinkin Heiniin ja oli kyllä hauskaa :-D ♥ Sieltä kun tultiin kotiin niin aloin siivomaan mun huonetta, kun on pitäny siivota jo pitkän aikaa.. Ihanaa kun vihdoin löyty se siivousinspiraatio jostain ja jaksoin siivota! Mun siivoomisesta ei nimittäin tuu mitään, jos mua ei yhtään kiinnosta... Illalla sitten vielä juttelin facebookissa ihmisten kanssa, jotka on tulossa samaan aikaan Brightoniin ja samalle kurssille ku minä. En tajuu, että 87 päivän päästä nään ne ihmiset ihan oikeesti!
 Tänään oon sitten soitellu pianoa, kun sielä hautajaisissa sitten pitäis vissiin soittaa jotain. Oon myös stressanut taas vaihteeks koulujutuista, kuten siitä, että mistä teen äikän tutkielman ja mitä teen päättötyöks... Siihen päälle vielä kaikki ihmissuhdesotkuajatukset niin jippii ! Pää hajoo ihan kohta...
  Mutta nyt voisin tyhjentää mun pään kaikista näistä ajatuksista ja mennä kattomaan vanhoja salkkareita, jotka on muuten ihan parhautta verrattuna näihin uusiin! Heippa ja kivaa viikkoo kaikille, toivottavasti ne lämpimät ja aurinkoiset kelitkin sieltä vielä joskus saapuis... ♥ 
p.s. oon ihan rakastunu tohon biisiin.

5 kommenttia:

  1. oumai en oo tajunnu että 7 maanantaita!!!!! aaah, ehkä paras juttu tässä päivässä kiitos :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, itekkii katoin kalenterii sillee whaaat! :-D

      Poista
  2. minkä kautta ja millon oot lähössä :)? mäkin oon nimittäin lähössä heinäkuussa brightoniin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. EF:n kautta oon lähössä ja oon sielä 10.7-1.8 :-)

      Poista
  3. Wow mikä banneri <3 Oot super kaunis ja ihanan laadukkaita kuvia sulla :)!

    http://saijis.blogspot.fi/

    VastaaPoista

Canon EOS 1100D
18-55 mm, 50 mm ja 55-250 mm