23. huhtikuuta 2013

päivän asua, kurkkukipua, yskää, stressiä...

IMG_9091-tileIMG_9093IMG_9096IMG_9142IMG_9140IMG_9138Ussan koe, kuoroharkkoja, tylsä tt:n tunti, tylsät atk-tunnit ja tylsääkin tylsempi matikantunti kuulu tähän koulupäivään. Mun mielialat on vaihellu tänään suurenmoisesta vitutuksesta superiloisee tunnelmaa asti. Musta tuntuu, et oon vaa niin väsyny kaikkeen, et tänääki koulun jälkee vaa sekoilin ja hyppelin käytävillä kun päästiin 20 min aikasemmin ku pidettii tunnit yhteen. Oon väsyny kaikkiin näihin koulujuttuihin ja ihmisiin koulussa... Eikä asiaa paranna yhtään liian vähäiset yöunet! Myös tää pikkunen flunssa vie mun voimia, tänääkin meinasin tukehtua koulussa varmaan sata kertaa tähän yskään ja kurkkukipu on jäätävä. Ja huomenna luvassa kuntotestit, saas nähä teenkö sitä ollenkaa... Ja luvassa huomena myös terveystiedon valtakunnallinen, mistä meille kerrotiin tänään!
  Eniten mua tällä hetkellä stressaa se mitä teen päättötyöks. Heti ku alan ajattelemaa koko asiaa ni tekee mieli vaa mennä peiton alle eikä tulla sieltä enää ikinä pois. Mulla ei vaan oo mitään käsitystä! Tuntuu et kaikilla on jo selvät suunnitelmat mitä aikoo tehä ja mulla ei oo mitään tietoa... Ehdotuksia saa toki laittaa!
  Mut mä meen nyt vetämään jotain yskänlääketabletteja ja vitamiineja naamaan ja oottelemaan salkkareitten ja uuden päivän alkua!

3 kommenttia:

  1. Hyödynnä sun hyvää kielipäätäs jotenkii siin päättötyössä! (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No en nyt tiedä hyvästä mut.. :D Nii, oon kyl miettiny et vois olla joku kielii liittyvä! :)

      Poista
  2. Suomenna joku lyhyt novelli? :)

    VastaaPoista

Canon EOS 1100D
18-55 mm, 50 mm ja 55-250 mm